.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
چای در سبد کالای خانوار
در سبد كالاي كارمندان دولت و كليه افراد تحت پوشش نهادها ، سازمانها و ادارات كه از سوي وزارت بازرگاني و وزارت رفاه و تأمين اجتماعي تدارك شده و از همين رو با پي گيري كميته هاي زير مجموعه اين ستاد...

استاندار گیلان در جلسه ستاد راهبردي چاي / خواستار قرار گرفتن چاي داخلي در سبد كالاي كاركنان دولت شد .

مهندس قهرماني چابك استاندار گيلان گفت : در سبد كالاي كارمندان دولت و كليه افراد تحت پوشش نهادها ، سازمانها و ادارات كه از سوي وزارت بازرگاني و وزارت رفاه و تأمين اجتماعي تدارك شده و از همين رو با پي گيري كميته هاي زير مجموعه اين ستاد بتوانيم چاي را نيز در سبد خانوار قرار بدهيم تا چاي توليد شده سال 87 كه با كيفيت بالايي نيز توليد شده در چرخه مصرف قرار بگيرد .

ايشان اضافه كرد : ما بايد در سبدهاي خانواركه در آينده نيز داده مي شود براي چاي توليد شده طرح و برنامه داشته و همچنين چاي مصرفي تمامي ادارات استان و كمك هاي غير نقدي كه از سوي ادارات به كارمندان نيز داده مي شود چاي توليد داخلي بايد در اولويت قرار بگيرد .

وي افزود : در ايجاد نمايشگاه دائمي چاي در استان قدمهاي خوبي برداشته شده ولي كافي نيست و لذا بايد محل مناسبي به همين منظور شناسايي شده تا بتوانيم از طريق بازديد كنندگان و گردشگران و مسافرين به استان براي معرفي چاي استان قدمهاي اثر بخش تري برداريم ، اين نمايشگاه مي تواند بعنوان يك پايگاه اقتصادي موثر كه با كمك مرتبطين بخش چاي راه اندازي مي شود نقش خوبي در تحول بحث چاي در كل كشور ايجاد نمايد .

استاندار گيلان در ادامه اين جلسه يادآوري كرد : تكليف چاي سنواتي را بايد روشن كرد ، با وجود چاي سنواتي كه در انبار ها موجود است و از لحاظ استاندارد و بهداشتي بودن اين چاي ها كارهاي كارشناسي ، توسط كميته هاي ستاد پيش بيني شده و با اعلام نظريه نهايي اين كميته نسبت به معدوم كردن و خارج نمودن از چرخه مصرف معمولي اقدامات اساسي بعمل آيد .

در ادامه اين جلسه فريد معاون اداره كل چاي شمال در خصوص طرح هاي بهزراعي ( اصلاح ، نوسازي و مكانيزاسيون ) باغات چاي گفت : براي سال زراعي 88-87 و بر مبناي 32 هزار هكتار باغات چاي در بخش بهزراعي مبلغ 10 ميليارد و 200 ميليون تومان نياز داريم كه بتوانيم عمليات انواع هرس زمستانه ، خريد تجهيزات مورد نياز باغداران و ساير هزينه هاي آن را به اجرا درآوريم .

وي افزود : سال 85 در بخش بهزراعي نيز 4 ميليارد و 800 ميليون تومان به مجريان امر پرداخت شده است و قسمت اعظم طرح هاي اصلاحي بهزارعي انجام شده و مي بايست مابقي اعتبارات اين بخش نيز جذب گردد .

در ادامه اين جلسه گزارش كميته هاي سه گانه در زمينه هاي بازرگاني ، توليد و فرآوري چاي مطرح و نسبت به جمع بندي مصوبات اين كميته ها اقدام و تصميمات و نتايج لازم جهت ادامه پي گيري هاي اتخاذ شد .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 20 شهريور 1387
دشمنان چنان ذائقه مردم راتغيير داده اند كه طعم ورنگ چاي ايراني را قبول ندارد حداقل درسبد خانوار مخلوطي ازچاي ايراني وخارجي قرار داده شود و بهانه ازدست بهانه گيرها گرفته شود تا اين تغيير عادت واقدام فرهنگي وآگاه نمودن مردم ازضرر چاي اسانس دار خارجي همزمان صورت گيرد وبه تدريج ذائقه ايراني دوباره به چاي ايراني تغيير موضع بدهد
ch 21 شهريور 1387
این اقدام هرچند برای علاقه مند کردن مردم کافی نیست ولی اقدام خوبی قطعا می تواند باشد.از همه ی کسانی که این متن را می خوانند خواهشمندم تنها یکبار چای ایرانی را امتحان کنند،در اینصورت متوجه تفاوت چای طبیعی و چای دارای اسانس خواهند شد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.107 seconds.